Ovoščių gerbėjas

birželio 18, 2017 § 5 Komentaras


Pasidariau čia tokį mažą eksperimentą, pabandžiau patrackint, ką valgau per dienų dienas. Tai išvadų keletas, bet esminė turbūt, kad tikrai nesu ovoščių gerbėjas :)) Vaisiai dar dar, bet paskui daugiausiai bėdos su cukrum, kaip ir tikėjaus. Ir labiausiai – vakarais. Paboldinsiu cukrelį, kad aiškiau pamatytumėt.

06.15
Bananas, du sumustiniai su kumpiu ir suriu. Kava.
Biski ryziu.
Vegetariskas wok.
Doughnut, kava, ledas.
3 milka sausainiai, 2 milka saus batoneliai. Kefyras. (vakaras!)
Du obuoliai

06.16
3 sumust su suriu mesa ir dziov pomid, milka saus bat, kava
Obuolys
Vysniu biski
Sushiai kava
Anakardziai, ayran
Kava
Kebabas (čia gan sveikai gavos, nes buvo ne pitoj, o su bulvėm fri, tai jų nevalgiau ir gavos tik mėsa ir daržovės) alus 0,3
Milka 3 skilt ir piens (vakaras!)

06.17
Blynai saldziai ir braskes, kavA
Barankos kola
Makaronai su vist, suriu, kalafijor.
Musliai
1.5 obuolio, 1.5 milkos skilt
Bandele, 1 milkos skilt (vakaras!)

06.18
Trys sumust su suriu ir kumpiu, kava milkos skilt, obuolys
Ryziai
Obuolys
Pica, kola, kava, sokoladuks
Banans
Obuolys
Obuolys
Sriuba su vistiena
Obuolys
6 sald su pienu (vakaras!)

Va tuos paboldintus labiausiai ir norėtųs pašalint iš raciono, o vietoj jų daržovių prikraut. Kad ir humuso su papjaustyta paprika. Ko ne užkandis? Nors jei ne internetai – gyvenime tokio nesusigalvočiau.

Beje, kalbant apie internetus. Šiandieninis mano herojus, kur visai padėjo man pakeist gyvenimą, tik dar ir pats nespėjau to padaryt, ir jis to nežino apie mane (nebent skaito dabar) yra toks vyrutis iš Alytaus ar Marijampolės. Einu susirasiu 15min. Radau: D. Bartošius sklaido mitus apie dietas.

Viskas lb tiko ir patiko tam straipsny. Ir tas susierzinims po žmonos dovanos, ir žmonos visai gerums, kad rūpinas ir nebijo susierzinimo, ir judesys sveikatos link, ir bandymas keistis. Toli man dar iki jo. Bet ką tikrai pasiėmiau ir lb norėčiau, kad liktų:

  • valgyt tuos damn ovoščius kurmi
  • sportuot vakarais

Jei trumpai apie antrą – tai visas dienas kur trackinau, būn apsirijims vakarais. Senuku užminga su mažuoju pingvinočiku, man nėr kas veikt ir kokia tais tuštuma atsidaro. Atrodo, nu va, jau ir baigės diena, ryt rūpesčiai, vargai, nebė malonumo jokio. Ir tada – tiksliai, da yra ten toj lentynoj kai ko. Kažkoks užsipildyms ir raminimasis gaunas. Tada jau galiu ramus eit miegot. Penktadienio vakarą (nors buvo ir tos milkos), bet raminimasis gavos, kad išvariau pabėgiot po beveik 2 sav pertraukos vakare. Ir buvo visiškai gerai. Toks drėgnas oras buvo, žmonių nulis, nusiėmiau maikę galiausiai ir taip gerai patūsinau, šakės. Visai kaip straipsny rašo, kad nebesinori jokių ten maistų nesveikų, jei vakare pasportuoji, užsipildai kokiu tais kitu dalyku. Tai va šitą lb norėčiau išlaikyt. Pas mane galvoj iki šiol buvo, kad tikri sportininkai (nu kad ir sportoholiks truputį rašė apie tai) keliasi 5 ar 6 ryto ir prieš viską viską pasimėgauj sportu. Kaip pvz. mano sesės buvęs draugs, keldavos 4 ryto, kad keletą valandų pageimint World of Warcraft. Ir man niekad nešaudavo į galvą, kad galima turėt įprotį vakarais sportuot. Ir šiuo įpročiu pažabot kitą įprotį. Ir netgi tinka visai tas sportavims vakarais esamoj situacijoj, gal tik biški baisu, kad susiaktyvinsiu, sunkiai užmigsiu ir ryte sunkiai kelsiuos. Bet tada turbūt bandysiu per pietus rast valandėlę numigt.

Tai va tokie gurmaniški ir vidinių demonų dabojimo reikalai Kiborgo makaulėj.

Visas tas trackinims, nuo sugar detox linko facebooke prasidėjo, tai jei kas norit, įkeliu čia.

Sunku tie netobulumai, eina sau. Ir tų prieštaringumų gyvenime kiek. Atrodo, jau įtikini save, kad jo – davai sportuot, sveikai maitintis – o paskui prisiskaitai apie body shamingus, apie tai, kad gal net neverta tiek laiko ir energijos skirt tam visam sportavimui ir raumenų ryškinimui ir dar kam. Mylėt tipo save tokį ir tiek. Ir išties, nėra tas mano kūns koks tai ugly ar koks tai labai nustekents, neprižiūrėts. Viskas kaip ir normoj, bet kuo daugiau gilinies, tuo tas mano vidus pradeda matyti, kur dar gali kažką patobulint, kur dar gali pakeist kažką (ne tiek išvaizdoj, kiek šiaip gyvenimo stiliuj ir pan.). Kažkas panašaus kaip pas kolegą blogerį Darau ble jo įraše apie skutimąsi. Vis ieškot, kaip dar švelniau, glotniau, smagiau skustis.

Šiaip, turėtų gal visai pavykt. Su bėgimu lyg susidėliojau, kam tą noriu daryt ir ko siekiu. Vakarai turėtų gautis. Duokdie jie permuš tą saldų įprotį su pieniuku. Daugiau visai gal tinka kaip maitinuos. Tos daržovės gal savaime prisijungs prie raciono. Vienintelis, kas gali pakišt koją, tai kai būnu supykęs, tada dažniau į save taškau tą pyktį. Nors visaip būn. Bet buvo čia vieną vakarą. Supykstu ir tada (keiksm), kemšu tuos šokoladus, (keiksm) viskas, visi tobulėjimai, visi stengimaisi, visi dar kažkas. Tokia lavina pasileidžia. Nebeatlaiko tas mano sveikas protas tada, užvaldo lb emociniai dalykai. Čia iš tėvo greičiausiai. Tas kai supykdavo, visada eidavo parūkyt. Užsidarydavo, nesakydavo į išorę nieko, eidavo ir rūkydavo. Tai pas mane tas rūkymas pakeistas šokoladu. Gaunas, kad dar ir pykimosi stilių gausiu koreguot..

Nors kai pingvinočiką stebiu, jam daug malonumo griovimas teikia. Pastatom kokį bokštą, tai žiūrėk, jau šypsos ir stumia ant žemės. “BUM“ šaukia. Arba plėšyt žurnalus. Kažkas yra toj destrukcijoj.

Ta proga, kad čia tiek visko prirašiau, noriu pasveikint savo kolegą/bičiulį/blogo skaitovą vg2run su sėkmingu tapimu ultra žmogumi. Lygiuosiuos į tamstos greitį ir pilvo apimtį, respekc!

Reklama

§ 5 Responses to Ovoščių gerbėjas

  • vg2run parašė:

    Ačiū už sveikinimą! Nustebinai! Tik kad mano greitis nėra tas į kurį lygiuotis reikia, o ir dėl pilvo apimties nesididžiuoju 😀 Tas cukrus vakarais ir pas mane karaliauja…:(

  • Marius G parašė:

    O jėėė kaip pirštu į akį 🙂 Nu pas mane ne milka karalauja, bet buvo laikai kai be šokolado niekaip 🙂
    2 pirmos savaitės be šokolado buvo košmaras, paskui jau nesinori 🙂
    Vienas vienintelis patarimas: Jei yra noras atsikratyti cukraus – namie neturi būi jokių Milka, sausainiai ir Cola. Aš net kaip narkomanas atsikeldavau ir eidavau pasiimti šokolado, tik neradęs suprasdavau kas čia vyksta, viskas buvo automatu 🙂
    Tai gi aš su tavim, mes ta cukrų 🙂

  • Bronius parašė:

    Dar prie saldžių produktų galima pridėti ir produktus, kuriuose yra baltų miltų (makaronai, balta duona ir pan.), nes kasai tai nelabai didelis skirtumas, ar į cukrų reaguoti, ar į miltus. Sportuojantys dažnai galvoja, kad jei svoris normalus, tai galima valgyti tuos perdirbtus angliavandenius, kiek telpa. Bet kraujagyslės tai kenčia. Pasportavus uždegimo lygis organizme ir taip padidėjęs. Tai reikia jį mažinti, o ne dar labiau didinti. Greitieji (perdirbti) angliavandeniai pateisinami tik vienu atveju – ilgų varžybų metu. Ir kai varžybų organizatoriai organizuoja visokias “pasta party“, tai nieko gero. Normalias konsultacijas gaunantys sportininkai makaronų nevalgo, nes juose nelabai ko naudingo yra. Balti ryžiai šiek tiek geriau, bet irgi ne kažką :), nes vertingiausia jų dalis pašalinta. Realiai angliavandenių tiek visur yra, kad net nereikėtų per daug sukti galvos dėl jų trūkumo, nes dažnas gyvena jų pertekliuje. Pagrindiniai mitybos mitai, kurie trumpina dienas:
    sotieji riebalai užkemša kraujagysles ir sukelia nutukimą,
    reikia valgyti 5 kartus per dieną,
    raciono pagrindą turi sudaryti grūdai.
    O dėl saldumynų taisyklė paprasta: tik per šventes :).

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Ovoščių gerbėjas at pingvino kojos.

meta

%d bloggers like this: