Dar apie bėgimo alkį ir sotumą

vasario 27, 2016 § Parašykite komentarą


Supratau, kad labai jau vienpusiškai nušviečiau tą motyvacijos ir poreikių klausimą. Tiesa pasakius, papildymas šito klausimo atėjo lb netikėtai – šian iš ryto sysiu darant. Darau sysiu ir galvoju nu taip, sysioti irgi poreikis, bet jokio trūkumo čia nejaučiu, netgi priešingai – viršpilnį jaučiu, perteklių. Tai tą mintį paskui vysčiau jau ir po wc. Kaip bėgimo atveju būtų? Ar tikrai bėgame, nes kažko trūkstam (alkis) ir gal kartais bėgame kaip tik – iš pilnumo, perviršio (sotumas)? Ir čia ne tik apie LR po McDonaldo :).

Žodžiu, dabar jau kalbu apie dvi motyvacijos rūšis.

  1. Kažką gauti, nes trūksta. Lieknumą, ištvermę, rezultatus, pripažinimą, respektą, užskaitymą, susižavėjimą, freako, kuris su timpom laksto, statusą ir pan.
  2. Kažką atiduoti, nes turi per daug. Energiją, pyktį, rūpesčius, klausimus, dvejones.

Pirmu atveju bėgi Į kažką (sieki tikslo), antru atveju bėgi IŠ kažko (kuras, dyzelis). Pirmu atveju pasikrauni, antru atveju išsikrauni. Neretai vienu šūviu abu zuikius nušauni :). Imi duodamas ir duodi imdamas. Po pykčio gauni ramybę, o kad gautum lieknumą, atiduodi riebalą.

O labiausiai bėgimas užsūpuoja. Ypač tas netrailinis. Monotoniški judesiai, nuolatiniai pasikartojimai, kairę-dešinę, kairę-dešinę, per tris įkvėpt, per du iškvėpt. Ir pasimiršta viskas. Susitranzuoji pakeleivingą būseną, kuri arčiau širdies.

 

 

 

 

 

 

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Dar apie bėgimo alkį ir sotumą at pingvino kojos.

meta

%d bloggers like this: