Pirmas fixo centuris

rugpjūčio 22, 2015 § 7 Komentaras


Centuris yra šimtinė km. Anglakalbių išmislas. Pakrikštijau savo fixed gear dviratuką. Trasa: Kaunas – Jonava (pro Lapių pusę) – Rukla – Kaišiadorys – Kaunas. Gaunasi kiek daugiau nei 100. Tik 3 sustojimai.

Labiausiai apie pusryčius noriu parašyt. Po Baltos Letenos įrašo apie maistą ir kelių dokumentinių ta tema (ypač “That Sugar Film“), keičiau stipriai mitybą. O dar ir tas pagulėjimas Vilniaus infekcinėj ligoninėj irgi padėjo atprast nuo žalingų įpročių. Keičiau: beveik negeriu kavos, nevalgau bandelių, šokolado ir visko, kas dirbtinai saldu (bananai nedirbtinai), stengiuosi angliavandenius pirmoj dienos pusėj – baltymus antroj. Gražėja kūnelis. Suprantu, kad tik sportas padeda nenutukt, jei nori riebalą nuo pilvo nuimt, tai reikia ir maistą žiūrėt, nes tris su virš metų bele kokius krūvius ant kūno kroviau, o riebalas ant pilvo kaip pūpsojo, taip pūpsojo. Taigi, pusryčiai. Jiems nusipirkau 330 ml kokakolos, Nomedą, Milka sausainių su šokoladu 100 g ir kavos. Pirmų trijų produktų cukraus suma viršijo rekomenduojamą dienos normą 20%. Come on? Įsivaizduojat. Nomeda, mažas kokakolos ir sausainai. Ir viskas, daugiau jokio cukraus visą dieną… Vien toj mažytėj kokakoloj buvo 35 g cukraus. Ir dar pasiguglinau truputį, tai biški pasimetęs. Pagal vieną šaltinį vyrams rekomenduojama neviršyti 37,5 g, moterims 25,2 g. Maksimali paros norma – 90 g. Tai realiai toj mažytėj 100% paros normos?

Žodžiu, baisu prisimint, kaip gyvenau seniau. Kai prisėsdavau prie kompo, kokį grajų sumest, pasistadydavau 2 l kokakolos ir Pergalės šokoladą. Kad ir Heroesus 3 iki 5 ryto. Kokakolos visos neišgerdavau, bet gerokai patuštindavau, o šokoladą mak mak ir nebėra. Kūnas amazing, kad sugeba tokias nesąmones suvirškint ir normaliai dar pakankamai funkcionuot.

Žodžiu, būsiu lean and mean.

O dar kas labai patiko iš tokio kito dokumentinio, kad kai nukrenta kažkiek svorio, tai reikia atitinkamai sumažinti maisto per dieną kiekį, nes sulėtėja kūno metabolizmas. Jam nebereikia tiek vargt, kad tiek masės aptarnaut.

Tokia tokelė.

Reklama

§ 7 Responses to Pirmas fixo centuris

  • Egle parašė:

    Reiktų fotkių prie tokio įrašo:)

  • Irmantas parašė:

    Pasidalink nuoroda i Jono Z straipsni. Niekaip nerandu pats.

  • Bronius parašė:

    Turiu mitybinių eksperimentų praktikos, tai galiu pasakyti, kad vengiant perdirbtų angliavandenių, taip pat bet kokių grūdų produktų (duonos taip pat) svorio priaugti (bent man) neįmanoma. Būna kas nors saldesnio per šventes ar kokį savaitgalį, bet tai išimtys. Vieninteliai mano cukraus šaltiniai yra pomidorų padažas ir juodasis šokoladas. Kai svoris tapo normalus, medžiagų apykaita taip užsivedė, kad vienu prisėdimu galiu suvalgyti ir 1500 kalorijų. Apie kažkokius porcijų ribojimus ir kąsnių skaičiavimus net minties nėra. Svorį susimažinau anksčiau nei pradėjau rimčiau bėgioti, todėl skeptiškai žiūriu į tuos, kurie sako, kad pagrindas yra judėjimas. Judėjimas kažkiek prisideda, tačiau norint rimtesnio efekto reikėtų keisti mitybą. Ir apskritai vien makaronais ir cukrum varomas toli nenubėgsi 🙂 – organizmui reikia ne tik tuščių kalorijų, bet ir maistinių medžiagų.

  • […] Bronius rugpjūčio 23, 2015 21:42  (Redaguoti) […]

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Pirmas fixo centuris at pingvino kojos.

meta

%d bloggers like this: