Tatuiruotės

liepos 2, 2015 § 3 Komentaras


Kai nubėgau pirmą maratoną ar kiek prieš tai, visai rimtai svarsčiau išsitatuiruoti kažką apie long distance running. Gal net 42,195. Kai nubėgau tris maratonus, labai džiaugiuos, kad to nepadariau. Iki tol atrodė, kad maratonas yra viršūnė. Dabar atrodo, kad ne. Reikšmingas dalykas, rimtas, bet kai pradedi jį naudoti kaip treniruotę prieš varžybas, nori nenori – nuvertėja. Dėl to ir gerai, kad neišsitatuirutuiriavau.

Worst case scenario:

74ec99e843d9af93a2c8ffecbfa0b21b Karen-Stowe

Not that bad:

a845350ff21a0c0f8942a2d372ba8de3  images img_54453  psychopsummer_tattoo

Visai nieko:

2a2209186d5fd70ca83799d41cb4ddf2 262xxqt

Visiškai mano stiliuje (tik dar pridėčiau “iron“ ir kai 5 brūkšniukai būtų, tai braukčiau kaip kalėjime – skersai vieną):

d14c5f24d78e58c5552614b0a85431b9

Dar taip ant įrašo pabaigos minčių. Kai savo pirmą ir kol kas vienintelę dariaus prieš eilę metų, tai labai rimtai tatuiruotists sakė, kad tatuiruočių pas jį ateina žmonės darytis vedami vidinės tuštumos. Man dabar dar kita mintis, kad kažkokio rodymo ir sakymo kitiems čia irgi yra. Nebūtinai puikybės. Nors puikybė ir tuštybė visai dera man rodos. Nerišliai kažkaip. Šiaip – gal ir tinka tas variantas, kad tatuiruotės reikia, jog pažymėti reikšmingą gyvenimo įvykį. Nutikimą, dalyką, suprastą tiesą, kurios nenori pamiršt ir nori visąlaik nešiotis su savimi.

Dar, jei bėgimo tatuiruotė, tai gali būti kaip ištikimybės bėgimui simbolis. Savęs identifikavimas ir literally bėgiko etiketės užsiklijavimas. Iniciacija į bėgikų luomą. Čia kaip koks vairuotojas vairą išsitatuiruotų ar Scanios liūtą. Amžinos meilės bėgimui prisiekimas.

Jei tatuiruotis 42,195, nebereiktų bėgti ilgesnių atstumų. Čia kaip atsidavimas būtent šiai distancijai. Auka Maratono dievui.

Kai dar jaunesnis buvau, tai Kenny iš South Parko norėjau išsitatuiruot. Irgi visai džiaugiuos, kad to nepadariau :).

O vienas netikėtas momentas, jau pasidarius tatuiruotę, buvo supratimas, kad kūnas yra mano. Šioks toks atsiskyrimas nuo tėvų papildomas. Kad kūnas mano, man priklauso ir aš turiu juo rūpintis. Galiu daryti su juo ką noriu, bet ir atsakau už jį. Nu ta nuvalkiota laisvės ir atsakomybės problema.

Tiek gal.

cupcake-running-on-treadmill-tattoo-on-back

Reklama

§ 3 Responses to Tatuiruotės

  • Bronius parašė:

    “Kai savo pirmą ir kol kas vienintelę dariaus prieš eilę metų, tai labai rimtai tatuiruotists sakė, kad tatuiruočių pas jį ateina žmonės darytis vedami vidinės tuštumos.“
    Gerai pasakė. Kuo pas žmogų daugiau tatuiruočių, tuo daugiau psichologinių problemų jis turi: noras kažkam kažką parodyti, atkreipti į save dėmesį ir pan. Žmogaus norai ir požiūris (taip pat ir į pačias tatuiruotes) laikui bėgui kinta, o kūnas tik vienas – tai ir nereikia daryti iš jo piešimo lentos: sunku paskui “nutrinti“ būna :).

  • Marius parašė:

    Aš noriu turėti savo kūną tokį kokį man dovanojo gamta. Tatuiruotės niekaip nedera su gyvenimo koncepcija. Nors esu mėlynai “išsitatuiravęs“ nagus, bet tos tatuiruotės tam tikra prasme “laikinos“, nors pas mane jau 10 metų pastoviai yra 😀

  • lapebega parašė:

    Aš galvoju, kad tatuiruotės yra osom, anyway 🙂 tegul būn tai tuštybė, tegu būn problema/kompleksai – jei tas kas tai sau daro to nori ir yra pasiryžęs save tokiu būdu puošti/tobulinti/žymėti – ir gerai. Gražu.

Parašykite komentarą

What’s this?

You are currently reading Tatuiruotės at pingvino kojos.

meta

