Virsmai

birželio 8, 2015 § 6 Komentaras


Maratona di Sicilija buvo suplanuota spontaniškai kažkada kovo mėnesį. Tada dar viskas buvo kitaip. Advokatai ILAW mums padovanojo galimybę nusipirkti plentinį dviratį. Aš ruošiausi triatlonui ir dabar jau buvau nusiteikus pavaryt, kaip ir priklauso antram kartui. Tuo metu buvo įsibėgėjusi trail bėgimo taurė. Po nuotykių aplink Rekyvą, buvau gerokai pasėdus. Nors treniruočių krūvis neatrodė didelis, tikrai ne toks, kokį atlaikiau besiruošiant KM14. Tą mėnesį Kiborgas strategavo bėgimus Kernavei pasiruošti, taip atsirado Maratona di Sicilija Palerme. Smalsumo dėlei užsiregistravau pusmaratoniui ir aš. Kovo gale išsirinkau nuostabų plentinuką, kurį įsimylėjau iš kart tiek, kiek galima įsimylėti daiktą. O kitą dieną sužinojau, kad laukiuosi.

Laimei trūksta žodžių nusakyti 🙂 O aš, senukų draugė, pagalvojau du dalykus. Pirma –  nuplaukė visi mano startai. Antra – seksiu D.Lobačevskės pavyzdžiu. Su pirmu susitaikiau ir gana lengvai. Tiesa pasakius, atsipūčiau, nebereiks niekam ruoštis. Juk vistiek galėsiu bėgioti ir tikrai važinėsiu dviračiu. Little did I know..  pirmus tris mėnesius apie bėgimą net nebuvo kalbos. Kartais mėgdavau į 7 aukštą pasprintuot vietoj lifto. O tuo metu pabandžius tokį manevrą ties ketvirtu aukštu gavau tikrų tikriausią pompą ir galvos skausmą visą likusį vakarą. Pykinimas ir nuolatinis nuovargis atidėjo visus planus bėgioti. Dviračiu bandžiau važiuoti, taip pat nelabai sėkmingai. Iš norinčios tapti supernėštukės tapau poniute, važinėjančia automobiliu į darbą 🙂 Po truputį bandau prisijaukinti tokį būvį. Numero uno staiga tapo kiti dalykai. Bet rytais vis nubundu su klausimu, gal jau galiu bėgti? Viena mano draugė, kuri pastojo per VM ir gimdė per KM, sakė, kad noras bėgti jos niekada neapleido. Man atrodo prisidirbom visam gyvenimui 🙂

virsmai

§ 6 Responses to Virsmai

Parašykite komentarą

What’s this?

You are currently reading Virsmai at pingvino kojos.

meta

