Trisdešimt dviejų kilometrų nuotrupos

birželio 6, 2014 § Komentarų: 1


– Žiūrėk, jei tu jau norėsi, kad aš užsičiaupčiau tieisog parodyk man ženklą. Va šitą.
– Visus ženklus susirinksi paskutiame kilometre.
………………………………………..
Diena neįprastai karšta. Stengiuos negalvoti apie tai, kad sunku bėgti ir kiek dar daug liko.
4-tas km.
– Ar jau pavargai?
Ženklas!
………………………………………..
– Padainuok ką nors.
– Tuoj.
Pasigirsta Marlyn Manson improvizacijos ir “the roof is on fire“, dar “you and me baby ain’t nothing but mammals“.
Bandau nekvatoti.
– Jau ačiū. Juokingai. Nebereikia dainų.
………………………………………..
20 km.
– Bet tai kaip žiauru būtų, jei dabar su dviračiu į tave įvažiuočiau ir dėl traumos nebėgtum maratono.
– Gal gali manęs nekalbint?
………………………………………..
– O žiūrėk lėktuvas skrenda.
Ženklas!
– Už ką šitas?!
Ženklas dar kartą.
………………………………………..
Baigiasi vanduo. Kiborgas apsisuka link degalinės. Aš jau visai leipstu. Susitinkam prie tilto. Matau, kaip laiko butelį su vandeniu. Bet jis neatsuktas! O siaube! Rėkiu iš toliausiai – “Atsuk butelį!!!!“
Griebiu butelį, šlakstaus kaip Pamela Anderson tame klipe. Geriu, pilu ant veido, ant sprando, ant galvos, ant veido, geriu.
Esu iki pusės šlapia ir nusiteikus pavaryt.
………………………………………..
– Važiuok man už nugaros.
………………………………………..
Praeina kilometras. Mojuoju ranka, kad grižtų.
– Jau lūžtu. Palaikyk. Palaikyk man tempą.
– Aaa galvojau tave palaikyt.
– Ne ne, man tempą palaikyk.
………………………………………..
– Nebedaug liko.
Dieve tu mano liko 5 kilometrai!
………………………………………….
– Gal vandens?
– M-m.
………………………………………….
4 km.
– O žiūrėk, ten Padugninis bėga. Tau jį reikia aplenkt!!!
Tyliu. Šnopuoju, jaučiu, kad svaigsta galva.
………………………………………….
Kitoje Nemuno pusėjė Hanza dienos proga groja orkestras.
– Tau vėliavą iškėlėm. Tik ne toj pusėj orkestras groja. Kažkaip nesusikalbėjom. Sakiau, kad čia reik grot. Nu bet gal nieko?
– Aha.

Reklama

§ One Response to Trisdešimt dviejų kilometrų nuotrupos

Parašykite komentarą

What’s this?

You are currently reading Trisdešimt dviejų kilometrų nuotrupos at pingvino kojos.

meta

