Kiborgo savijautos skersinis pjūvis sekmadienio vakare

rugpjūčio 25, 2013 § 4 Komentaras


Kolega padugninis sėkmingai štampuoja savo “status update’us”, pagalvojau, kad likus nepilnoms 3 savaitėm iki Vilniaus maratono – pats laikas ir man.

1. Esu nuvargęs.

Taip normaliai. Šiandien gal labiau nei vakar, nes LR daug jėgų pareikalavo. Ar taip ir reikia jaustis šioje pasiruošimo programos vietoje? Bala žino. Kaip ir elitiniai bėgikai (čia kur seniau Meb Keglasjfioeflegzhi Keflezighi treniruotės dieną buvau įdėjęs) karts nuo karto leidžiu sau pasimėgauti pietiniu nusnūdimu. Akivaizdžiai juntu ilgesnio pamiegojimo koreliaciją su geresne savijauta. Traumos +- normaliai. Kairės kojos achilą paskutiniu metu paskauda, bet ne tuo skausmu, kur ilgiau bėgant didėja, o kokiu tais paprastesniu. Tai pernelyg nesibaiminu. Labiau gal pergyvenu dėl to su kokiais bateliais bėgti maratoną. Keli buvę LR pasiskirstė po lygiai tarp šitų

f94383d6-ea80-4536-aeb2-4508dd89d265__L

ir šitų

$T2eC16h,!)!E9s2fDwrYBRYt5,bnn!~~60_35

Nu kaip nors pasirinksiu. Kažkiek vilioja ir minimalistiniai. Iš pradžių nedrąsu apskritai su jais bėgioti buvo, nes jokių paduškų po kojom nėra, bet kai apsipratau – tai patys smagiausi bateliai paliko. Ir LR visai atlaiko, ir su kojom normaliai per ir po LR.

2. Programa

Untitled

Fiz – treniruočių salė, 9 pratimų programa visam kūnui.
Hill – kalnai.
GAR, LR, RR žinot.
Tempo skaičiuks reiškia minutes jau pačiu tempo bėgimu.
D – dviratis. Šiaip beveik kasdien su juo, bet ten tuos kelis km mieste nesuvedinėju, kai kur toliau – tada.
Orien – išbandžiau čia tokį smagumą.

Per 8 savaites tik 11 laisvadienių.

Nubėgti km:
Untitled1

Pradžia programos tas raudons tašks. Paboldinta – greičiui, paraudoninta – varžybos. Pažalinta – orientacinis.

Kas kitaip nuo pirmos pasiruošimo programos žiemą? Lanksčiau viskas. Kartais išbėgdavau manydamas, kad reikia tiek nubėgti, grįždavau kitiek nubėgęs ir pataisydavau tiesiog programoj :). Nebeliko kokios tai vidinės prievolės būtent tiek, kiek programoj parašyta varyt. Dar kas kitaip – veik visai nėra MP bėgimų. Bet čia kažkaip irgi nepergyvenu.

3. Forma

Forma priartėjo prie to, ką buvau susirinkęs žiemą. Palyginimui varžybos ir ilgiausi LR:

Kėdainiai 10 km (2013.01.05) 44:19
Plungė 10 km (2013.08.17) 44:37 (lygiai prieš metus ten 47:22).

32 km LR
2013.02.17 – 3:02:50
2013.08.10 – 3:03:49

Ir mane tas visai tenkina, ir džiugina. Ypač po tos (gal net dvasiškai daugiau) skausmingos traumos, kai mėnesį apskritai nebėgiojau. O paskui dar apie mėnesį trumpus atstumus su skausmais. Jaučiuos dabar perpratęs daug giliau bėgimo sportą, save pažinęs daug labiau ir ambicijų naujų prisidėjęs vidun kitiems metams. Kol kas (kaip ir daugeliui pradedančiųjų, manau) didžiausias motyvatorius – greitis. Maksimaliai greitai ir kuo toliau. Bet kol kas labiau “maksimaliai greitai” :).

4. Kūnas

Irgi pasikeitęs. 1,5 metų bėgiojimo padarė savo. Mitybos pokyčiai irgi, nors jie, manau, mažiau. Praeitą savaitę 77 kg. Tiek nedaug jau seniai besu kada svėręs. Veidas įkritęs. Kojos tokie raumenukai tik likę, ypač blauzdos. Lean and mean kaip reikiant. Vejuos Antaną, kurį, kai pirmą kartą pamatėm, bėgančia širdim praminėm. Ir visai gerai su tuo jaučiuos. Jei jau tokį kilometražą sudedu ant kojų, tai kam man papildomai sverti? Tuo labiau, kai KMI vis dar tebėra normos teigiamesnėj pusėj (nuo vidurkio į viršų).
Sirgt nesergu, skausmai situaciniai ir praeinantys, buvo gal tik nemalonus galvos skausmas šią savaitę, bet daugiau nuo tokio perkrovimo visko į vieną ir perpūst galėjo. Žodžiu, kol kas nepridarė neigiamų dalykų bėgimas. Nors kai reikėjo apsispręst ar bėgioju dėl sveikatos, ar dėl kitko – tai nusprendžiau, kad dėl kitko (bent jau kol kas). Trys treniruotės po 5 km per savaitę ramiu tempeliu ne man :).

5. VM

Džiaugiuos dviem ratais. Džiaugiuos, kad pusmaratonininkus ir maratonininkus pirmus paleis kiek anksčiau. Noriu to medalio ir karts nuo karto fantazuoju, ką su juo reiks daryt (čia ne seksualinės fantazijos :)). Tikslo griežto nėra, on the go bus matyt. MP turiu galvoj, bet irgi palieku viską varžybų dienai. Baimės ir jaudulio kiekis toks pats tas, nei per daug, nei per mažai. Jaučiu, kad būtent dabar pats metas tam pirmajam. See you!

Advertisements

§ 4 Responses to Kiborgo savijautos skersinis pjūvis sekmadienio vakare

  • Dovilė parašė:

    Oo.. as esu tiesiog įsimylėjusi NB (mano Minimus Zero Trail), bet maratono su jais tikrai dar nebėgsiu. Nors apsoliučiai visas treniruotes, išskyrus LR darau su minimalitiniais(NB ir Nike(RR bėgimams)). O koks čia NB modelis? Jau galvoju kokių žiemai norėsiu, tai širdis negali pamiršti NB 110 Winter http://m.runnersworld.com/sites/default/files/files/2012/01/NB101Winter_0.jpg Bet protas sako gal dairytis rimtesnių trailo batų, kad tiktų ir kalnams.

    Džiugu, kad traumos šalinasi 🙂 Manau Fiz duoda savo, ane? 🙂 Ir ištiesų smagu girdėti, kad žmonės lanksčiau pradeda žiūrėti į treniruočių planus. 🙂

    Tai ką, nedaug beliko ir pažiūrėsim kokie užaugom 🙂

  • Kiborgas parašė:

    Modelis tai yra MT10 http://www.shoereview.net/new-balance-mens-mt10-minimus-trail-running-shoe/
    Fiz duoda. Dabar jau gal mažiau, nes išsitreniravo raumenai ir stiprinu tik toliau. Pradžioj buvo labai gerai.
    O dėl pasirinkimo maratonui jau daug aiškiau. Po paskutinio LR pėdos skausmelis priminant, tai darau pertraukėlę šią savaitę, kad apgytų ir maratoną bėgsiu su “paduškiniais” batais 😉

    • b.valdas@yahoo.com parašė:

      Sveiki,

      O bandėt su New Balance MT10 bėgti pvz. asfaltu? Jie juk labiau trailui pritaikyti.

      Kaip šie batai dėvisi? Ar liks po kokio 1000 km tie kauburėliai ant pado?

      • Kiborgas parašė:

        Sveiki, tai pagrinde asfaltu jais ir bėgioju. Nuostabūs batais. Geriausi iš visų kur turiu. Bėgi lyg be batų visai. Tik klaidą padariau, kad LR bėgau. Achilui ir pėdai pakenkė, skausmai prasidėjo. Tai dabar naudoju treniruotėms manieže. Dar vaikščiojau vasarą daug su jais. Labai limpa gerai prie pėdos. O dėl 1000 km sunku pasakyt. Kol kas gerai laiko.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Kiborgo savijautos skersinis pjūvis sekmadienio vakare at pingvino kojos.

meta

%d bloggers like this: