Į FUN RUN

balandžio 21, 2013 § 8 Komentaras


Ar aš bėgau daugiau nei parašyta maratono programoje? Taip. Gal dar šiek tiek, iki apvalaus skaičiaus. Tada dar truputį. Turėjau tokią crazy savaitę darbe, kai teko iki išnaktų dirbti. Nepaisant įtampos ir nuovargio ir kelių valandų miego, ryte aš risnoju recovery, kuris neaišku nuo ko. Svarbu laikytis plano kartojau mantrą. Juk paskui sau padėkosiu.

Tai dėkoju jau dabar. Už pamoką:) Geriau šiek tiek mažiau nei persistengti. Geriau nuklyst nuo plano, pergalvot programą, ją keisti, nei prievartauti save, nes taip reikia.  Galbūt laiku sustojau ir nepatyriau traumų.

Tą šeštadienį turėjau labai įdomų bėgimą. Kažką panašaus vasarą jau buvau patyrus. Vistiek labai sunku patikėti, kad tai vyksta, kai tai vyksta. Išbėgau risnoti per sniegą su 10 km tikslu, o grįžau įveikus vos 5 km. Kojos sunkios, motyvacija nulinė, silpnumas, dar tas pavasarinis sniegas visai ne feng shui. Porą šimtų metrų įstengiu pabėgti ir vėl einu. Bandau greičiau, bandau visai lėtai – tas pats.

Tuo metu, kai gilinausi į įvairius mitybos racionus, radau Micheal Arnstein, žaliavalgį veganą bėgiką. Jo ultra kelias yra toli toli nuo mėgėjo. Ypač toj vietoj, kur pasakojo apie savo tapatumą su bėgimu. Dar.. bėgimo batus, kuriuos keičia kiekvieną mėnesį ir turi jų visur – darbe, mašinoj, bet kur, kur gali prireikti. Ne apie praktikas ir technikas jis kalba man. Aš girdžiu žmogų, kuris gali pasakyt, kad tempimo pratimai jam neveikia, tai jis jų nedaro. Čia yra drąsu. Pasitikėti kūno signalais, kai jie prieštarauja bendrai nuomonei, mokslininkų prieitom išvadom.
Kažkada buvo sunku suprasti, kas yra bėgimo traumos. Dabar jos arti kaip niekada. Kojų raumenys atrodo neatsipalaiduoja. Vis sunkiau spaust save bėgiot pagal tvarkaraštį. Kaip ultra distancijų bėgikams pavyksta pasiruošti neperdegant? Kaip pavyksta maratonininkams? Vis galvodavau apie maratono sunkumus, dabar pradedu dvejoti ar išvis atsistosiu starto linijoj. Pasiruošimas pasidarė sunkiai įveikiamas uždavinys.

Pažadėjau išbėgti tik tada, kai tikrai norėsiu. Kurį laiką baiminaus, kad visai noras nebeateis. Atsigauti ir iš naujo atrasti bėgimo malonumą man prireikė dviejų savaičių. Po kelių 5 km treniruočių, bėgimas vėl pradėjo kviesti į lauką. O šiandien įžadus dar labiau sutvirtino pirmasis Kauno pusės maratono bėgimas.

Nesiregistravom su Kiborgu iš anksto. Svarbiausi startai buvo suplanuoti, o Kauno pusės maratono varžybos kažkur nuplaukė su tyliu protestu prieš didelę registracijos kainą. Atvažiavom su dviračiais ir nusprendėm bėgti FUN RUN. Įvažiavom į Dariaus ir Girėno stadioną ir apėmė tokia sportiškumo dvasia, varžybų aura 🙂 Trasa puiki, nuotaika visiškai užvaldė saulės spinduliai. Gal dėl to, kad FUN RUN, bėgti buvo labiau FUN nei bet kada. Bėgom atbulomis, kvailiojom šėliojom. Prabėgančios mergaitės prunštė iš vyruko, bėgančio atsirišusiu batu. Finišavo jis su abiem batais atsirišusiais. Paskutinį kilometrą bėgau su Kiborgo užkalbintu berniuku Tautvydu. Kuri laiką patraukėm jį per dantį, kad čia dabar su juo aš palenktyniausiu, pasivysim va tą bėgiką ir atimsim marškinėlius su “I am a leader“ užrašu. Girdėjau kaip Kiborgas dar bandė drąsint jį vytis mane. Po bėgimo Tautvydas išdidžiai praėjo pro Kiborgą, sėdintį ant žemės, pažvelgė iš aukščiau ir atkirto “o ko pats taip lėtai bėgai?“ :))

Gavau daug šypsnių, pasimojavimų su draugais, mačiau Antano užtikrintą finišą, mačiau Totilą ant sparnų, prasilenkiau su Romualdu, plojau Sadai ir Bajorui… ir atrodo viskas grįžo į savo vietas.

Saulėtų dienų ir FUN bėgimų jums!

Reklama

Tagged: , , ,

§ 8 Responses to Į FUN RUN

  • Dovilė parašė:

    Kaip skaudžiai viskas pažystama. Džiaugiuosi, kad laiku susipratai sustoti. Ir neabejok savimi. Pasiruoši maratonui. Drąsiai. Aš save vis ramindavau, kad mane varžyboms įkvėpęs kolega maratonui ruošdavosi bėgdamas iki 40 km per savaitę. Ir bėgdavo tik vasarą. Ir visada įveikdavo.
    O pavasaris visuomet sunkus. Visa vasara priešaky 😉 Smagių bėgimų FOR FUN! Jie ne mažiau svarbūs;)

  • Dainius parašė:

    Visada sakiau, kad į visokius treniruočių planus ir grafikus reikia žiūrėti kūrybiškai…. Ir nors ir man šį pavasarį nepavyko išvengti „nemeilės bėgimui“, bet vakar pajutau, kad grįžo ta meilė, sugrįžo… Matyt, kažkas tam stadione buvo tokio… Gerų bėgimų!

  • Marius parašė:

    Aš čia biški ne į temą, bet kiek atsimenu, tu pirkai Brooks Green Silence? Tai va noriu paklausti kaip tau sekasi juos dėvėti ir kaip apskritai Brooks dydžiai atitinka mums “įprastos“ avalynės dydžius, tarkim Asics arba Adidas?

    • Senukų draugė parašė:

      Taip. Brooks GS nuostabūs batai, aš juos dar dėviu, nors apie 1000 km su jais nubėgau. Ir žiemą, ir trail’u. Turiu PureFlow, bet šie ne tokie patogūs. Jie turi atskyrimą tarp didžiojo piršto, tai koja dažnai sušlampa.

      Dar jie storesni, tad mažiau ventiliuojasi lyginant su GS, kurių viršus labai pralaidus orui.
      Kadangi GS nebegamina, juos pakeitė PureDrift. Bet pastarieji irgi tą atskyrimą turi, kuris man visai nepatinka.
      Kiborgas po pirmųjų dviejų asics porų, nusipirko Brooks’us, tai dėl dydžio galėtų patarti. Aš GS pirkau pirkau internetu,tai naudojaus cm, UK, US dydžiu konvertavimu (pasitikrinimui dar galima Brooks anketą užpildyt – http://www.brooksrunning.com/PureDrift/1101411D725.070,default,pd.html?start=2&cgid=mens-runningshoes-pure. Pėdą išsimatavau liniuote. Gavosi 29 cm, UK 10. PureFlow pirkau 28,5 cm, tai man jie mažoki.
      Oi, Mariau, aš iš tų, kurie valandų valandas galėtų tyrinėt bėgimo batus ar sporto aprangą, net jei nesiruošiu pirkti. Tai daugiau ir nebesiplėsiu :)) Kokius nusižiūrėjai, beje? 😀

      • Marius parašė:

        Jėga, man patinka apsiskaitę patarėjai! Noriu šią vasarą išbandyti kažką iš minimalizmo.. Tai dabar turiu nužiūrėjęs 3 variantus (eilės tvarka):
        1. Saucony Virata (buvau tengri, man labai skaniai Saucony batai limpa, bet šito modelio jie neturi);
        2. Brooks PureConnect (gyvų brooks batų apskritai nesu matęs, tai truputi bijau užsimerkęs imti. Bet šitas modeliukas internete labai palankiai vertinamas);
        3. New Balance Minimus 10;

        Kaip tikras lietuvis, ieškau kas iš šitų variantų pigiausiai būtų 😀

        Tiesa, dar noriu paklausti o iš kur tu batus siuntiesi? Nes aš žinau tik wiggle ir sportsshoes.. Kiti kažkaip su Lietuva draugauti nenori..

      • Senukų draugė parašė:

        Apie NB ir aš svarsčiau. Ir beveik būčiau labiau už juos nei Brooks GS. Bet kaip perkant internetu, tai nulėmė kaina. Ypač rizikuojant, kad netiks ar nepatiks. Savuosius pirkau už 50$ http://www.clearwateroutdoor.com/, į LT nesiunčia, bet visada yra geros supermamos 🙂 Iš viso gavosi 184 LT. Saucony nebandžiau, bet kažką priešiško turiu šitam brandui, nelimpa jis man.
        Jei tektų dabar rinktis, vis dar labai įdomi Zoot kolekcija, akį užkabino ir NB kaina http://www.amazon.com/gp/product/B004KV6PS6/ref=as_li_tf_tl?ie=UTF8&tag=nomeaath-20&linkCode=as2&camp=217145&creative=399373&creativeASIN=B004KV6PS6 Su Brooks GS yra viena bėdelė – batų raišteliai yra slidūs ir turi savybę atsirišti, tai jei skaitau kokio blogerio GS review ir tai pamini, tada labiau pasitikiu kitų batų apžvalgom. Priekabus gi žmogus prie tokio dalyko kabinėtųsi :)) Beje NB batų turi expedition.lt. Buvau pas juos, NB10 modelio tada jie neturėjo, bet kitus pasimatuot galima, dydį lengviau nutaikyt bus.

  • Senukų draugė parašė:

    Ir atrodo, jau buvau pametus balansą, ir išmokus klausyt savo kūno, vis tiek ant to pačio grėblio.. et! Bet kaip gera iš naujo meilę atrasti 🙂 Dovile, ramiau man dėl maratono. Ačiū už palaikymą. Manau, kad daug nematomų veiksnių tose sėkmės istorijose. Patirtis, fiziologija… Kaip ten bebūtų, dabar atrodo, svarbiausia pasidaryt FUN, jausti naudą, grožėtis ir šiaip švesti gyvenimą 🙂
    Kitas pasimatymas Trakuose?

Parašykite komentarą

What’s this?

You are currently reading Į FUN RUN at pingvino kojos.

meta

