5 savaitės apžvalga

kovo 10, 2013 § 10 Komentaras


Kilometražas 18.5 km (643.1 km)
Iš jų greičiui 0 km (141.7km)

Antradienis RR 8 km
Penktadienis GAR 11.5 km

Prastai prastai. Pasirodo praeitą savaitę bėgdamas LR staigiai sustojau, lenkiaus užsirišti batą ir patempiau kažką ten kitoj dešinio kelio pusėj (hamstringą angliškai – kumpio stygą, suprask). Pirmadienį buvo sunku lenkti koją lipant laiptais žemyn, antradienį šiaip ne taip subėgau RR per skausmus, paskui pasiėmiau išeiginių, penktadienį vėl subėgau, buvo geriau nei antradienį, bet skaudėjo, tai dar pasiėmiau išeiginių ir žiūrėsim kaip rytoj Jonavoj.

Pirma rimtesnė trauma. Ir tokia kvaila, velnias. Skaičiau kokį tais puslapį, tai ten kaip visada rekomendacijos – nuimti krūvius ir laukti kol pati sugis. Kai jau jausi, kad niekuo neatsilieka viena koja nuo kitos, tada gali pradėt sportuot. Šis momentas žiauriai sunkus. Išlaukt. Taip norisi neatsilikti nuo programos ir tiesiog varyt toliau, ypač kai tiek nedaug liko. Tai tokią mini pergalę turėjau penktadienį, kai nusprendžiau nebebėgti šią savaitę daugiau. Mokaus tausoti save. Neaukoti vardan išsikelto tikslo ir rezultato.

Dar noriu ir su jumis truputį pasitart. Gal kas esat susidūręs ar skaitęs. Reiškia kita yra mano paskutinė sunki savaitė ir paskui 3 savaitės taperio. Traumą trumpai aprašiau ir manykim, kad viskas jau sugijo ir galiu treniruotis. Ką patartumėt? Mažint kitos savaitės krūvį kažkiek ar varyt pilnu? Gal apskritai pasidaryt 4 savaičių taperį? Ar nebūtų per ilgai?

Ir apie Jonavą gal ką žinot? 12.5 ar 15 bėgam ryt?

IKI GREITO!

***

RR – recovery run, jei yra RRwF, tai reiškia, kad lengvai prabėgau ir padariau pratimų bėgimo formai palaikyti
Hill – bėgimai į kalną, kol kas bėgioju į Trijų mergelių tiltą
GAR – general aerobic run
MP – marathon pace run
tempo – tempas
LR – long run
VO2 – intervalinis bėgimas, kai labai uždūsti

Greičiui skaičiuoju tuos km, kurie prabėgti MP arba greičiau (tempo, VO2)

Advertisements

Tagged:

§ 10 Responses to 5 savaitės apžvalga

  • Vytautas parašė:

    patarimas toks – 2sav normalių treniruočių su ilgais bėgimais, nes jie sudaro pasiruošimo pagrindą, po to 2sav aštrinimosi (tapering). Beje, jei čia pirmas maratonas ir nekeli sau tikslų kažką aplenkti ar pasiekti rezultatą < trijų val., tai iš vis siūlyčiau aštrinimuisi vieną sav palikti, nes po 2/3 maratono pirmiausia ilgų bėgimų stoka pasijunta.

    • Kiborgas parašė:

      Vytautai 🙂 Tai kad aš jau ir taip 18 savaičių ruošiuos maratonui. Ir aštrinuosi jau gal mėnesį. Čia labiau klausiau dėl tos traumos, ką su ja daryt..?

  • padugnini parašė:

    Ajajаj, kaip ne laiku. Nors tokie dalykai visada ne laiku. Linkiu kuo sėkmingiau sustyguot tas kumpių stygas. Ir gero bėgimo, kad kaip jis ten besusiklostytų! Iki ryt!

  • streicer parašė:

    Sveikas. Trauma ne pasaulio pabaiga, bet aisku tau ir man, ir mums visiems kaip ir …. Kiekvienas daktaras ta pati rekomenduotu, nutraukti, bet koki fizini kruvi kol sugis. Panasiai ir man buvo, ko pasekoje plyso desinio kelio meniskas. Du men. poilsio. Pries pusantru metu kaires kojos buvo meniskas plyses, be chirurgu neapsiejau. Cia daug faktoriu gali buti, persitreniravimas, silpna vieta, per mazai laiko skirta apsilimui, aisku ir oro salygos-ziema. Bet cia kiekvienam individualiai. Turi pazinti savo kuno galimybes. Taip, kad siulau nesikarsciuoti, gal siek tiek pristabdyti kaip bebutu sunku ir liudna. Nors tiek nedaug jau liko. Sekmes.

  • Marius parašė:

    Aš tavo vietoj praleisčiau Jonavą. Nieko ji tau gero neduoda, tik traumos tikimybę padidina. Spėsi dar rekordų pasiekti. Jei susivarysi koją per Jonavą ir negalėsi debiutinio maratono subėgti va tada tai bus abidna..

  • Dovilė parašė:

    Taip, taip, patyrėm ir “sėkmingai” praleidom pirmą maratoną 🙂
    Tikrai pats laikas mokytis iš svetimų klaidų: bėgimo apimtis mažint, Jonavą praleisti be kalbų.
    Dar pasidomėk kaip gydyti, nes paprastos priemonės daro tikslus stebuklus. Aš jei būčiau iš kart ėjus pas Ramoną, manau būčiau greičiau atsistačius ir gal net į maratoną spėjus.

  • Kiborgas parašė:

    Dėkui. Pamąstysiu kaip čia daryt viską.

  • Vytautas parašė:

    Tikslumo dėlei – klausimas buvo: kaip elgtis toliau, jei trauma jau išgydyta? Taigi į tai ir atsakiau. Beje, mano subjektyvia nuomone remiantis, dar vienas patarimas – kitam maratonui rinkis programą ne iš interneto, o kreipkis į su bėgikais dirbantį trenerį: A.Kazlauską, A.Kavaliauską ir pan.

    • Kiborgas parašė:

      Dėkui, Vytautai. Dėl programos – nemanau, kad ji kalta. Traumą patyriau atlikdamas staigų judesį, kai lenkiaus batą užsirišti. Nejaučiau, kad kūnas ant tiek nuvargęs, kad jau tuoj nukrisiu. Ir po traumos dar sugebėjau 6 km gan ramiai parbėgt. Todėl nesutinku, kad čia programos kaltė. Ir radau ją ne internete, bet Hal Higdon knygoje.

  • Gintaras parašė:

    Sveiki,
    prieš mėnesį pradėjo kelio sausgyslės jaustis ir raumuo šlaunies pasidarė sutrauktas, tai aš nutariau tris kartus bėgti trečdaliu trumpiau ir sumažinti tempą. Bėgu ir sakau sau – nerauk, nerauk. Sunku, norisi bėgti savo tempu.
    Gal padės – patarimas, kai nieko rimto.
    Linkiu pasveikti, kaip forumuose pataria – daugiau įsikausyti į save.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading 5 savaitės apžvalga at pingvino kojos.

meta

%d bloggers like this: