6 savaitės apžvalga

kovo 3, 2013 § 11 Komentaras


Kilometražas 62 km (624.6 km)
Iš jų greičiui 12.8 km (141.7km)

Pirmadienis krepšinis
Antradienis
RRwF 7 km
Trečiadienis Hill*7 10 km
Ketvirtadienis joga
Šeštadienis MP 12 km + GAR 1 km
Sekmadienis LR 32 km

Seniai jau tokią savaitę beturėjau. Šešios treniruočių dienos. O jei dar priskaičiuoti, kad praeitos savaitės šeštadienį ir sekmadienį sportavau.. Tas davė savo. Džiaugiaus, kad kūnas atlaikė. Bet šiandieninis LR pateikė savų siurprizų. Nenoriu čia baisiai girtis, bet atrodo, kad būsiu kažką panašaus į sieną patyręs. Ryte tik jogurto užvalgiau, coca-colos prieš pat bėgimą įkaliau ir lekam. Senukų draugė “nusiėmė“ po 20 km, o man dar liko 12. Nuo 16 km padidinau tempą ir bėgau 5:20-5:30. Ties 27 km netikėtai stabtelėjau, paėjau keliasdešimt metrų ir vėl pradėjau bėgti. Bet tuo pačiu tempu jau neišėjo. Skrandis visokius signalus davė, apie maistą, namie laukiantį, svaigt pradėjo. Pakeičiau tikslą ir sugalvojau nubėgti kad ir lėčiau, bet be sustojimų. Tikrai sunku buvo. Paskutinis kilometras apskritai jau tik 6:20 gavos. Kitus dar į 6 min tilpau. Atsigauti irgi daug laiko prireikė. Pragulėjau lovoj kokias 3 valandas. Dabar jau nieko, bet dešinės kojos kelio sąnarys kotais maudžia. Tikiuos, praeis.

All in all, labai kuklinanti patirtis. Jau pradėjau skraidyt lyg ant sparnų. Mintys irgi svaigstančios – nubėgsiu tą maratoną, viskas bus čiki ir t.t. Šiandieninis bėgimas nuleido ant žemės. Pagalvojau, kad jau reikia tuos želiukus pasimokyt gert. Iš kitos pusės – gera patirtis pajaučiant paskutinius maratono kilometrus. Įtariu, kad bus kažkas panašaus kaip šiandien.

Kas maloniai nustebino, tai tas faktas, kad nepaisant siautusios pūgos, pakankamai daug bėgiojančių ir daug naujų veidų. Kad ir su medvilnine apranga, bet vis smagu. Daugelis sveikinasi, keli susigūžta, kotais nusigąsta ir nusukę galvas risnoja toliau.

Dar ką noriu parašyt – jau džiaugiaus pagerėjusiais orais, šiltesniais bėgimais, asfaltingesniais takais, bet šeštadienį bėgant MP čiut negavau sezono traumos. VLN bėgau, tuo keliuku palei Nerį ir ten kur yra tiltas, tai leidžiantis po juo yra tokia smaluota-asfaltuota-slidi atkarpa. Padėjau ant jos dešinę koją ir it balerūnas su labai keista asana nučiuožiau gal du metrus. Labai džiaugiaus, kad tik tiek, nes galėjau gerai vožtis. Žodžiu, atsipalaiduoti dėl dangos dar per anksti.

O daugiau.. Jonava. Gal ir 15 km bėgimą išvysim nuo Kulvos kultūros namų. Bus proga ir Kulvą pamatyti. Jau gan daug užsiregistravusių. Tas irgi turbūt apie gausėjančias bėgikų entuziastų gretas.

Reklama

Tagged:

§ 11 Responses to 6 savaitės apžvalga

  • Mindaugas parašė:

    Ar tik ne su tamsta vakar prie to paties (Šilo) tilto prasilenkėm? Buvau su juoda striuke ir kapišonu.

    • Kiborgas parašė:

      Visai gali būti 🙂 Aš su tokia salotine juosta ant galvos buvau. Keturis kartus po tuo tiltu lindau.

      • Salotinės juostos kažkaip nepamenu, bet kas krito į akis, tai prasegta striukė ir nuogas kaklas. Jei ten Jūs buvot, tai pamatęs galvojau kaip šitas žmogus nebijo persišaldyt ar bent gerklės skausmo pasigaut 😀

      • Kiborgas parašė:

        Kur jau čia bijosi visą žiemą pralakstęs 🙂
        Greičiausiai aš, prasisegęs buvau.

      • Na va ir išsiaiškinom 🙂 Gal kokiam endomondo turit savo maršrutą, būtų labai įdomu pažiūrėt, nes aš tik 5-7 km kol kas bėgu, tai įdomu kur labiau pažengę bėgikai laksto.

      • Kiborgas parašė:

        Nea. Pas mane Garminas, tai nra kaip patogiai parodyt. Vakar bgau nuo algirio stadiono iki Verki (berods) parko, tada atgal palei Ner kok 11 km, tada atgal iki Verki parko ir atgal iki algirio stadiono.

      • Mykolas parašė:

        Garminas puikiai importuojasi į Endomonda – tereikia nueiti į New workout ir parašyti import to garmin

  • padugnini parašė:

    Ogo… respėkts, kietai. Labai kietai.
    Beje priminkit kur tas jūsų maratonas?

  • Mykolas parašė:

    Mielas Kiborgai, esu per du maratonus hitinęs sieną. Tikslus sienos pranašas – baisus alkis maždaug pries du kilometrus. Jei dar bėgi, bet svajoji apie čebureką – žinok po poros kilų tau chana.
    Prie 32 kilometrų pasiekti sieną biški per anksti, todėl duočiau tokius patarimus: a) negerk prieš bėgimą cukringų gėrimų (per bėgimą – irgi, nebent po jo). jie energijos prideda trumpam, o paskui ją ištraukia. Geriau valgyti vidutinės grandinės angliavandenių. b) jei bėgi daugiau kaip 25 km pasidaryk “pusryčius“ bėgimo metu, jei daugiau kaip 30 – dvejus pusryčius. Pusryčiams tinka geliukas, jei jo nėra – bananas. Tas tikrai nutolina sienas ir pagerina treniruotės kokybę. Per maratoną aš apskritai tikiu geliukais ir valgau juos nuo 10 km kas 5 kilometrus – tikrai padeda, su siena daugiau nesusidūriau (išskyrus tą problematišką vietą ties 37-38 kilometrais, kuri ištinka visus maratoninkus bėgant bet kokiu greičiu.

    • Kiborgas parašė:

      Dėkui! Skaitom abu su Senukų drauge jūsiškį produktą (reikia bėgti) ir kiek pavydim populiarumo :)))) (delfis ir t.t.). Aš žiemą ruošdamasis maratonui kažkaip sugebėjau priprast nieko nevartot per treniruotes, nei skysčių, nei želių.. Visai nieko. Blogas įprotis. Dabar bandysiu dar suspėti persiorientuot ir pasimokyt užkandžiaut bėgimų metu.
      Šauniai subėgot vakar. Kartu Jonavoj dalyvavom, pasirodo.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading 6 savaitės apžvalga at pingvino kojos.

meta

%d bloggers like this: