Laikas apsidairyt – antrųjų bėgimo metų tikslai

gruodžio 11, 2012 § 12 Komentaras


Iki Vilniaus maratono liko 278 dienos. Rugsėjo 15 d. grįšiu dviem metais atgal tam, kad prisiminčiau, nuo ko viskas prasidėjo.

Internete radau tą senuką (https://www.facebook.com/notes/yasin-aziz/vilnius-lithuania-marathon-on-11th-septmeber-2011/10150783200725099 ir jo note’as Vilniaus maratono sienoje 🙂 ), kuris 2011 Vilniaus maratone atsitiktinai mane užkalbino ir privertė suvokti vieną paprastą dalyką – viskas įmanoma. Aš aišku patikėjau,kad viskas įmanoma jam, o ar įmanoma man?

1. Maratonas man visada atrodė nemirtingųjų reikalas. Tų žmogėnų, kurie nieko nevalgo ir jau tuoj ant išnykimo ribos, tai va dar maratoną prabėga ir trancenduoja. Čia vienas iš tų – tai ne man. Kaip ir dviratis buvo. Ir dar keletas dalykų.

Kodėl man šis maratonas bus toks svarbus?

Pacementuoti pasitikėjimą savim. Mane žavi žmonės, kurie žino, ko nori, užsibrėžia tikslus ir nuosekliai jų siekia. Tikiu, kad tikslo siekimas ugdo valią, pareigingumą, pasitikėjimą savo jėgom, t.y. stiprina savybes, kurios pas mane galėtų būti labiau išreikštos. Kartu, tikslo siekimas yra savęs pažinimo procesas, susidūrimas su savais netobulumais, klaidom, reakcijom. Ir jei nesi sau didelis baubas, patirtos nesėkmės nebus destruktyvios. Čia viskas apie žaidimą – Trying to be a better self. O žaidime, aš nedažnai prieinu prie pagrindinio prizo, retai būna ir game over, dažniausiai quit’inu išsigandus, kad tikriausiai reiks daug pastangų ir tikslas to nevertas, kam gi man to reikia, arba gyvenimą sujudina neplanuotos bangos ir šie žaidimai nuplaukia užmarštin. O jei ir pasiekiu gyvenime ko nors, tai būna nesąmoningas procesas. Labiau savieiga arba kažkas spontaniško ir greito. Ilgai neužsibūnant prie saviugdos temos, maratonas yra mano tas ilgalaikis tikslas. Ir šį kart aš noriu prizo, noriu nubėgti iki galo – maratono finišo, ar bent jau game over, tik ne pasitraukti kažkur pakeliui.

2. Be šio pagrindinio tikslo žinau, kad dar bus smagių bėgimų, įskaitant ir Trakų pusmaratonį 2013-05-12. Po kurio pradėsiu bėgioti pagal pasiruošimo maratonui programą. Bėgimo taurėj tikriausiai taškų nerinksiu, tiesiog dalyvausiu laisvalaikio forma.

3. Dar planuose dviratis. MTB jau paskelbė 2013 metų kalendorių – http://www.mtb.lt/index.php/pageid/199. Planuoju pasivažinėt dviejuose maratonuose.
2013-05-19 –  Druskininkai, Lietuvos dviračių maratonų taurė I etapas.
2013-07-14 –  Molėtai, Lietuvos dviračių maratonų taurės III etapas.

4. Joga. Šiuo metu esu įkritus į jogą. Negalvojau, kad bus taip gerai. Galutinai apsisprendžiau pabandyt pamačius šį video ir kol kas noriu toliau praktikuoti asanas.

5. Gal po ilgų tinklinio metų, jaučiuos šiek tiek nutrūkus nuo grandinės, labai norisi išbandyti kitas sporto šakas. Nuo sausio vidurio planuoju pabandyt lauko tenisą. Dar norėčiau išmokti taisyklingai plaukti ir nerti žemyn galva – prisijaukinti vandenį.

Prieš kelis metus aš bėgimo neplanavau, todėl tikiu, kad visi geri dalykai randasi, kai apsidairai.

——————-

Dar.. Turiu tokį daiktą. Naudojau keletą kartų, bet, matyt nebėgu tokių ilgų atstumų ir vieno buteliuko man užtenka, kurį vistiek laikau rankoj bėgdama.
Tad siūlau.

Nike-Lightweight-Two-Bottle-Hydration-Belt-NRB04_010_A

Ir pabaigai semiamės pozityvo:
Senuko TED’as

Reklama

Tagged: , ,

§ 12 Responses to Laikas apsidairyt – antrųjų bėgimo metų tikslai

  • simona parašė:

    Labai įkvepiantis įrašas, kažkaip taip gerai nuteikia:)

  • Marius parašė:

    Aš su Dovile irgi užsikabinau ant jogos. Ar čia visiems bėgikams taip nutinka?

  • padugnini parašė:

    Dėl jogos tai tikrai ne. Bet gal aš ir ne bėgikas? Kažkokią salę, jaučiu, būtų gerai pradėt lankyt, bet jogos atkrenta. Negaliu, tikėjimas nelaidžia 🙂 Reiks kažko paprastesnio susirast, Galų gale visada šalia (aikštelėje, kur baigiu pasilastymus) yra senas gi geras lietuviškas “turnikas“…

    • Dainius parašė:

      Dabar Lietuvoje, kaip ir visame Vakarų pasaulyje, daugiausia propaguojama joga be sektantizmo požymių – tai tik priemonė fizinių pratimų pagalba sutvarkyti dvasinius reikalus. Tai tik sportas+filosofija, padedanti sujungti dvasinį ir fizinį kūnus. Nieko bendro su tikėjimu neturi, o tavo toks požiūris – tai tik likę žmonėse gajūs stereotipai iš to laikmečio, kai joga buvo naujiena ir ją propagavo keistuoliai (prisimink – buvo laikas, kai ir bėgikai buvo keistuoliai). Laikas plėsti akiratį ir pabandyti.

      • padugnini parašė:

        Ar tikrai jau taip nesusiję? 🙂 Gi pats, Dainiau, kalbi apie dvasinių reikalų tvarkybą, apie dvasinio ir fizinio kūno jungimą. Bent mano vatinei galvai tai atrodo labai susiję su tikėjimu. O jei žiūrėt į tos “vakarietiškos“ jogos šaknis, ar į paties žodžio reikšmę, tai čia ne tik su tikėjimu, bet ir labai konkrečia religine sistema susiję. Man atrodo čia pasirinkimo klausimas – kuo tikime…

  • Marius parašė:

    padugnini

    Man atrodai bandai taikyti į “metų komentaro“ titulą:) Ir kaip jogos religija vadinasi? Jogizmas? Meditacija irgi yra dvasinių reikalų tvarkymas, tai jų religija turbūt vadinasi meditatizmas? Muzika irgi tvarko “dvasinius reikalus“, ta religija vadinasi “dainavimas“, bėgimas beja irgi tvarko dvasinius reikalus, o jų religija vadinasi maratonizmas, bet ja užsiiminėti bažnyčia griežtai draudžia 😀 Nes vietoj to, kad sekmadienį į bažnyčią eitum bėgi kokiam nors maratone 😀

    Dainiau,

    o kada jogai buvo vadinami sektantais? Beja jeigu jau nukrypome taip giliai į lankas, tai išaiškinkit man kuo sekta skiriasi nuo tikėjimo?

    • Dainius parašė:

      Mariau: jogai ir žmonės, užsiiminėjantys joga, ir dabar yra vadinami sektantais žmonių, niekada su joga neturėjusių nieko bendra. Labai smagu, kad tas požiūris keičiasi, tačiau jis yra dar ganėtinai gajus. Ir tai kyla iš nežinojimo: viskas, kas bent kiek nukrypsta nuo visuotinai priimtų normų ir yra nesuprantama, yra negerai. Tamsa. O sekta, mano galva, yra bendrai kažkuo tikinčių žmonių grupė. Gi tikėjimas – tai, kas tą sektą (arba grupę) vienija. Su visomis jiems būdingomis apeigomis. Ir jei jau taip nuklydom į lankas – bažnyčia yra ne kas kita, kaip tik sekta.
      Padugnini: posakis “Sveikame kūne – sveika siela“ taip pat asocijuojasi su tikėjimu? Man joga – savo kūno ir dvasios pažinimo bei tobulinimo filosofija, ne daugiau.

      • padugnini parašė:

        Tiksliai, kad su tikėjimu mes čia ne į temą… Gal nebetęskim 🙂
        Tik atsakyt į klausimą apie sveiką sielą sveikame kūne atsakyt trumpai noriu:
        1) Šitas posakis man su sportbačiais asocijuojasi, Turiu tris poras ASICS 😀
        2) Žinau kad būsit n-kartų matę, bet vistik šitas motyvacinis filmukas irgi geras

  • Dainius parašė:

    Susivėlėm čia su tuo tikėjimu ne į temą. Senukų Drauge: kartu su Kiborgu esat šaunūs rašinėtojai, o iš to tave įkvėpusio senuko paimkit interviu ar šiaip gal pabendraukit – žmogus gal net nežino, kaip jo žvirbliu mestas žodis briedžiu po Lietuvą laksto… 🙂 Ir kitus briedžius lakstyt įkvepia. 🙂

  • Senukų draugė parašė:

    Puiki mintis kolega Briedi 🙂

  • gintaras parašė:

    Vieneri metai. Galima pridurti tik ar net.
    Lukštai krenta, savęs paieškos tęsiasi.
    Aš nemanau bėgti matatono. Jei kam iš
    jūsų nepasiseks to pasiekti – tai ne tragedija.
    Svarbu kelias į tikslą (citata). Nuoširdus.
    Būkit sveiki ir laimingi.

Parašykite komentarą

What’s this?

You are currently reading Laikas apsidairyt – antrųjų bėgimo metų tikslai at pingvino kojos.

meta

