18-os savaitės apžvalga

gruodžio 2, 2012 § 5 Komentaras


Kilometražas 35,7
Iš jų greičiui 9
Didžiausi savaitės kiti stresai kraustaus į savo ofisiuką, tai labai daug minčių apie tai, nerimastingų, obsesyvių
Bėgimo savaitės sunkumas 8/10
Šlaunų skausmas itin gerulis po antradienio-trečiadienio treniruočių, stodavaus rankom stundamasis nuo visokių baldų 🙂
Atradimai “hill” treniruotės labai labai gerai į Trijų mergelių tiltą (tik šunes ten prikakina riebiai), ilgasis bėgimas bėgasi smagiau, jei kur pavažiuoji toliau nuo Kauno

Antradienis RRwF 6 km (formai darau tokius pratimus, 2*10 visų, žemiau įdėjau jutube)
Trečiadienis 3*hill 6,4 km
Ketvirtadienis joga
Šeštadienis MP 8 km
Sekmadienis LR 15,3 km

Taigi, mieli skaitytojai, prasidėjo. Pirmas balandžio sekmadienis – pirmas maratonas. Ruošimasis jam, jau dabar. Nuostabu ruoštis kažkam, kas bus tik už 4 mėn. Kai bėgi, įsijungia visokie vaizdai, tiesiog pradedi matyti būsimą maratoną. Pats bėgimas žymiai prasmingesnis. Bėgi ne tik šiaip, bet ruošiesi didesniam reikalui. Kalėdiniai bėgimai tėra integruojami į treniruočių sistemą. Pradedi saugotis traumų. Galvoji netgi ar verta kovo gale vėl bėgti beprotiškose “Aplink Rekyvos ežerą” Šiauliuose. Nes ten traumą gali gauti prieš pat maratoną. Suplanuotos treniruotės tampa vos ne šventu reikalu. Nėra svarbesnio dalyko, kuris jas permuštų. Dar – stengiesi bėgti stipriai, bet atsargiai. Ne kaip nors avantiūriškai, pasisaugodamas. Ir gyvenime irgi. Dalyvauji, darai, intensyviai gan, bet prisižiūri, su saiku. Negali išsitaškyti, kad nieko neliktų rytojaus ilgajam bėgimui ir pan.

Labai patiko šeštadieno MP bėgimas. Panemunės šile, jau tamsoka. Patiko labiausiai, kad sutikau dar gal tris bėgikus, kurie irgi tamsoj davėsi. Vienas iš jų berods gali būti padugnini :).

Tai tokias trumpas ataskaitas ketinu rašyti iki pat tos balandžio dienos. Gal pavyks.

***
RR – recovery run, jei yra RRwF, tai reiškia, kad lengvai prabėgau ir padariau pratimų bėgimo formai palaikyti
Hill – bėgimai į kalną, kol kas bėgioju į Trijų mergelių tiltą
GAR – general aerobic run
MP – marathon pace run
tempo – tempas
LR – long run
VO2 – intervalinis bėgimas, kai labai uždūsti

Greičiui skaičiuoju tuos km, kurie prabėgti MP arba greičiau (tempo, VO2)

Advertisements

Tagged:

§ 5 Responses to 18-os savaitės apžvalga

  • padugnini parašė:

    Ai ne, šįkart tikrai ne. Šeštadienį buvau Žemaitijoj (Žemaičių Kalvarijoj), kur, beje, jau žiema su sniegu. Grįžom tik šiandien. Jau ir prasibėgau paupiais. Tiesa man iki Panemunės toloka, jei jau jau gamtos motulė leidžia tai palakstau Klebonišky.
    Nekantriai lauksiu kitų jūsų postų (Abiejų Pingvinų). Dėkui.

  • gintaras parašė:

    Sėkmės treniruotėse, čia gerai pasakyta – saikingai ir
    neišsitaškant. Saugiai.
    Laimingai.

  • audira parašė:

    Smagūs pratimai. Reikės pabandyti. Sėkmės treniruotėse!

  • Marius parašė:

    O Pingvinė dalyvaus kartu maratone ar čia tu vienas ruošiesi?

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading 18-os savaitės apžvalga at pingvino kojos.

meta

%d bloggers like this: