Treniruotė su klausimais

lapkričio 4, 2012 § 5 Komentaras


Šiandien turėjau treniruotę su Kiborgu. Turėjom bėgti porą kilometrų apšilimui du kilometrus tempui, prabėgimui kelis ir vėl tempui. Diena buvo puiki, nepaisant šiektiek pasišiaušusio vėjo. Tiesą pasakius, ta treniruotė mane neramino, nežinojau ar Kiborgo tempas yra toks tempas su kuriuo aš susidorosiu. Nusprendėm tempint vieną kilometrą, tada apie 5 km nubėgom ir dar patempinom likusius paneriu. Man tai nebuvo treniruotės diena. Būna tokiu dienų, kad darai viską atbulom ir mieliau būtum kur nors kitur. Iki tol kol neišbėgu nežinau, kaip tą dieną jausiuos, kiek kilometrų man bėgsis. Šiandien būčiau tikriausiai tiesiog risnojus. O nerisnoti reikia pasiryžimo. Laikytis plano, reiškia bėgti nepaisant to, kaip jautiesi tuo momentu. Tai būtų buvus treniruotė, netreniruotės dieną, su miela širdžiai draugija, jei nebūtų pajudinus esminio klausimo. O kodėl aš bėgu? Taip atrodo vėl grįžtu prie to paties. Bėgimas man yra laisvalaikis, tai tikriausiai jis turi būti malonus. Gal esu iš tų žmonių, kurie nepabaigtų skaityti knygos, jei ji neužkabino. Kam kankintis? Galbūt ir taip yra sričių, kuriose kankinuosi, tad kam laisvalaikiu kentėt, verst save daryt kažką, nežinant ką aš iš tikrųjų noriu pasiekti. Patekt į pirmąjį penketuką Bėgimo Taurėj kitais metais? Prabėgt 10 km per  40 min.? Kažkada svajojau nubėgti maratoną per 4 val. 20 min. Tam užtektų bėgiojimo kaip laisvalaikio. Iš kitos pusės, bėgimas yra savotiškas žaidimas, su išbandymais KiekToli, KaipIlgai, KaipGreitai. Ir kai bėgimas tampa poreikiu, prasideda įvairios tų žaidimų variacijos. Tikriausiai neįdomi pirmoji knygos pusė, nereiškia, kad antroji bus tokia pat, o gal pabaigoje sušuksi “Wow, buvo verta!” Protingiausias man žinomas žmogus sakė, kylantiems klausimams atsakymai neateina greit, jiem reikia susigulėti. Lyg sąmonei užduodi klausimą ir kai ji jį apdirbs, atsakymas bus aiškus. Tai aš vis dar uždavinėju klausimus ir vis dar bandau išgryninti, kas yra bėgimas man.

O kol mano sąmonė užsiima dėlionėm, ieškau idealių bėgimo batelių šaltąjam sezonui. Neįtikėtina, kaip gamintojai pluša ieškodami novatoriškų idėjų – papildoma siūlė tampa krūvį balansuojanti, pora skylučių šonuose ir batas tampa laidus orui, prakaitą garinantis – tiesiog unicorns on the rainbow šitas reikalas yra 🙂
Neišvengiamai daraus Brooks gerbėja ypač dėl jų visiško fanatizmo bėgimui. Čia keletas Running Superfans serijų iš Brooks.

Dar keli just riding along:)

Tagged: , , ,

§ 5 Responses to Treniruotė su klausimais

  • audira parašė:

    Smagūs filmukai! Ačiū 🙂

  • Marius parašė:

    He, he.. Dėl to aš vienas ir treniruojuosi, nes laktatas yra labai individualus reikalas 🙂 Ir man asmeniškai jis yra pats skaniausias bėgimas, nes jautiesi “hardly comfortable”. Sakyčiau lėtas bėgimas, net labiau vargina negu greitas.. Aj, tiesa su Dovile kartu darau rekoverius, nes labai gerai mane pa’pace’ina

  • Senukų draugė parašė:

    🙂 Man irgi greitesnis tempas lengviau, tik mano “greitesnis” yra Kiborgo “lėtesnis”.
    Ir jaučiu, kad greitai tas skirtumas padidės. Čia įdomu būtų plačiau paanalizuot tuos bėgimus kartu. Ilgieji bėgimai labai smagūs, dviese galima ilgiau ištempt. Bet va treniruotės.. 🙂
    Audira, smagu, kad skaitot 😉

  • Dainius parašė:

    Sutinku vis tokią porelę: kartais berniukas bėga ‘tempą’, o mergaitė važiuoja dviračiu šalia, o kartasi mergaitė bėga, o berniukas – šalia. Išeitis norint būti kartu nieko neaukojant… 🙂

  • Kiborgas parašė:

    Lola papers knygoj labai apie tai irgi įdomiai rašyta. Jos treneris bėgdavo lėtuosius bėgimus, o jai gaudavosi greitieji. Kažkada ji norėjo atsilygint ir galvojo su dviračiu papecins ir gėrimus pavėžios treneriui, tai vos spėjo važiuot prieky 🙂 Aš jau irgi pramokau nusistatyt dviračių greičius iš akies. Kartais su kokiu lėtesniu važiuotoju net ir palenktyniaunam 🙂

Parašykite komentarą

What’s this?

You are currently reading Treniruotė su klausimais at pingvino kojos.

meta

